caye caulker,belize - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van martin rijk - WaarBenJij.nu caye caulker,belize - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van martin rijk - WaarBenJij.nu

caye caulker,belize

Blijf op de hoogte en volg martin

14 November 2012 | Belize, Caye Caulker

Gisteren de optie geoppert om met janwillem voor een dag ook naar mexico te gaan en daar stonden we dan om 6uur voor het hotel om dit op eigen houtje te gaan ondernemen.ticket ekocht en gaan met die banaan.
De boottrip ging via san pedro waar de grenscontrole was en dan door naar chetnmal in mexico reis duurde veel langer en meer dollars dan gedacht en we waren er ook pasom 11.30 uur,bleek dat we een enkeltje hadden dus meteen een retourticket boeken,alles geregeld dus nu nog geld pinnen en genieten,dat lukt dus niet hebben daar een beetje rondgehangen en de tijd vol gemaakt.
Conclusie was een leuke avontuurlijke dag maar geen aanrader.
Kwamen om 19.00 uur terug moe en voldaan ,:gegeten met de andere ,en vrij snel daarna naar bed