mondeverde,aardbeving - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van martin rijk - WaarBenJij.nu mondeverde,aardbeving - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van martin rijk - WaarBenJij.nu

mondeverde,aardbeving

Blijf op de hoogte en volg martin

24 Oktober 2012 | Costa Rica, Monteverde

vandaag onderweg naar monteverde,waar we de komende drie dagen zullen blijven en waar we de natuur van al zijn facetten zullen meemaken.
maar........wat gebeurd er om tussen 6 uur en half 7,een aardbeving met een waarde van 6.2 aan de westkust van costaricawe waren op onze kamer en het hotel begon spontaan te trillen en te schudden!!!!!!!!!!
we wisten even niet wat er gebeude tot we realiseerde dat we een aardbeving hadden meegemaakt....wow
je gaat voor een avontuurlijke vakantie maar een aardbeving dat had ik niet meegemaakt laat staan verwacht.
maar alles en iedereen is oke dus we gaan gewoon weer verder met de vakantie maar ........................................apparte ervaring

• 27 Oktober 2012 - 12:53

Rita:

Hai Martin,
    Wel leuk om als jij zo ver weg zit even te reageren op je reisverslag. Wat een belevenis zo'n aardbeving live mee te maken,ook wel eng lijkt mij, wel even andere koek als dat je het op de tv ziet. Maar gelukkig is alles goed met jouw en iedereen van je gezelschap, het is vast onze beschermengel ma die de boel in goede banen lijd van daarboven.
    Wat een geweldig mooie plaatjes Martin van de plekken waar je bent, en leuk om een reisverslag te lezen .
    Geniet ervan hoor,
    groet Rita