la fortuna,costa rica - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van martin rijk - WaarBenJij.nu la fortuna,costa rica - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van martin rijk - WaarBenJij.nu

la fortuna,costa rica

Blijf op de hoogte en volg martin

22 Oktober 2012 | Costa Rica, Fortuna

Na een korte en leuke kennismaking met mijn medereizigers,was s,morgens een korte rit maar de vulkaan,deze schijnt nog redelijk actief te zijn maar heb dit niet kunnen controleren want je kon door de nevel en mist niets maar ook niets zien in de krater.
Hebbeb een leuke wandeling gemaakt van een dik uur en verder naar de eindbestemming voor vandaag la fortuna.
Gaan vandaag het water op om met een boot vogels en andere dieren te spotten.
Verslag later.

  • 23 Oktober 2012 - 14:51

    Annemarie:

    wat heb je al veel gedaan.Ik verheug me op het verslag met de boot,zo is het net of ik daar ook ben.

    groetjes Annemarie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

martin

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 9075

Voorgaande reizen:

12 September 2013 - 03 Oktober 2013

rondreis west USA

18 Oktober 2012 - 18 November 2012

Mijn eerste reis

18 Oktober 2012 - 18 November 2012

rondreis door midden-amerika

Landen bezocht: